اکثر کارگران از مدیریت شکایت نمی کنند ، اما اغلب ، باید شکایت کنند


عبارتی مانند “مراقبت کنید و استراحت کنید” برای اکثر افراد بی ضرر به نظر می رسد ، اما گفتن آن در یکی از شرکت های بزرگ حقوقی تقریباً باعث اخراج یکی از ساکنان میدتاون شد.

او گفت که جوین اسمیت (نام اصلی وی مخفی است) به تازگی آموزش همکاران ورودی خود را در زوم به پایان رسانده بود که “فکر می کرد مهم است که آنها را در مورد کار بیش از حد به قیمت سلامتی هشدار دهیم.”

اسمیت دلیل داشت چنین راهنمایی هایی ارائه دهد. با توجه به توصیه های شغلی وب سایت Balance Careers ، در برخی از شرکت های بزرگ حقوقی ، انتظار می رود که همکاران حداقل 2000 ساعت در سال صورتحساب داشته باشند. به گفته دفتر توسعه ییل ، ​​این بدان معناست که سالانه تقریباً 3000 ساعت در محل کار صرف می شود.

اسمیت می گوید: “من فکر نمی کردم گفتن چنین چیزی می تواند من را به دردسر بیندازد.” اما دیری نگذشت که منابع انسانی با او تماس گرفتند. اسمیت می گوید: “به من گفته شد که فراتر از مسئولیت های شغلی هستم که برای آن استخدام شده ام.” او پرسید آیا اخراج شده است؟ “هنوز نه” پاسخ بود.

اسمیت در مورد شکایت از یکی از شرکای شرکت فکر کرد ، اما از ترس اینکه این کار برای او هزینه ای در بر داشته باشد ، زبانش را گاز گرفت.

اغلب اوقات ، کارمندان ترجیح می دهند به جای این که شکایات خود را منتقل کنند ، پوزخند بزنند و سناریوهای نامطلوب مربوط به شغل را تحمل کنند. مطالعه ای توسط Elements Global Services نشان داد که 49 درصد از کارگران از ترس قصاص از گزارش چیزی غفلت کرده اند. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند ، وقتی 63 درصد از کارمندانی که شکایت از تبعیض شغلی برابر دارند شغل خود را از دست بدهند. نه تنها این ، بلکه بیش از 60 درصد از کارکنان اظهار داشتند که احساس نمی کنند گزارش مشکلی منجر به هر تغییری شود.

بر اساس یک مطالعه ، چهل و نه درصد از کارگران در ترس از انتقام جویی از گزارش یک موضوع غافل شده اند.
بر اساس یک مطالعه ، حدود 49 درصد از کارگران از ترس موضوع انتقام ، از گزارش یک موضوع غفلت کردند.
Shutterstock

و در حالی که اسمیت به سادگی سعی می کرد بگوید: “مراقب خودت باش چون شرکت این کار را نمی کند” ، به دلیل تجربه اش ، او توصیه نمی کند که آنها به منابع انسانی شکایت کنند. نگرش بخش منابع انسانی شرکت من این است که “ما اینجا هستیم تا از شرکت محافظت کنیم. اگر اینجا را دوست ندارید ، می توانید ترک کنید. “اسمیت گفت

قانون بزرگ به سختی تنها بخشی است که این اتفاق می افتد. هاوارد لوتنیک ، مدیرعامل شرکت خدمات مالی Cantor Fitzgerald LP ، اخیراً به همکاران خود در مورد شکایت هشدار داد. او گفت: “بانکداران جوان که تصمیم می گیرند بیش از حد کار می کنند – زندگی من را انتخاب می کنند ، نظر من است.”

اما توازن قوا در حال تغییر است.

“ابتدا #MeToo وجود داشت ، و اکنون COVID همه چیز را خراب کرده است. بسیاری تصمیم گرفته اند ، “من با آن کنار نمی آیم [bad bosses, poor conditions, company policies, bullying] دیگر ، “وکیل ، نویسنده و مربی محل کار هدر هنسن گفت. “مردم سوخته اند ، ذخایر آنها محدود است. آنها حاضر نخواهند بود با یک همکار یا رئیس بدخلق برخورد کنند. “

هانسن افزود ، اگر آنها در نتیجه کار را ترک کنند ، “مقدار زیادی از نیروی مغزی از بین می رود و هزینه زیادی را برای کارفرمایان به همراه خواهد داشت.”

به گفته هدر هنسن ، مربی محل کار ، مواردی مانند همه گیری COVID باعث شد که کارکنان تمایل کمتری برای همکاری با
به گفته هدر هنسن ، مربی محل کار ، مواردی مانند همه گیری COVID باعث شد که کارکنان تمایل کمتری برای همکاری با “همکار خشن یا رئیس تند و زننده” داشته باشند.
Shutterstock

برخی از رهبران شرکت ها در حال درک این موضوع هستند و تمرکز بخش های منابع انسانی خود را از استخدام کارگران و محافظت از شرکت به “ایجاد فرهنگی که در آن کارکنان احساس استقبال ، امنیت (از نظر روانی و جسمی) ، اعتماد به نفس و باز بودن برای اشتراک گذاری می کنند.” مشاور مدیریت سوزان هاتفیلد ، که تخصص او در مدیریت افراد و توسعه سازمانی است.

برخی از کارفرمایان ، مانند Soho’s Flatiron Health ، از همان ابتدا با طراحی منابع انسانی خود در اطراف کارکنان ، قدم برمی دارند.

الکس بودر شاپیرو ، مدیر ارشد شرکت می گوید: “ما همیشه بر روی کارکنان تمرکز کرده ایم و بهترین تجربه ممکن را برای آنها ایجاد کرده ایم.” بنابراین جدا از کارکردهای معمول مانند استخدام ، مزایا و غرامت ، تیم Flatiron بر اثربخشی سازمانی ، توسعه استعدادها و یادگیری تمرکز می کند. وقتی صحبت از مشکل کارگران می شود ، یک خط تلفن حفاظتی محرمانه ، ارتباط شفاف ، یک کانال فعال Slack و حتی اعضای تیم افراد که به صورت یک به یک با مدیران کار می کنند ، تعیین می شود تا آنچه را که متفاوت به نظر می رسد بررسی کنند.

کارکنان می توانند از ابزارهایی مانند خطوط تلفن گرم برای ابراز نگرانی خود به صورت ناشناس استفاده کنند.
کارکنان می توانند از ابزارهایی مانند خطوط تلفن گرم برای ابراز نگرانی خود به صورت ناشناس استفاده کنند.
Shutterstock

همچنین ابزارهایی در دسترس است که می تواند به محافظت از کارگران کمک کند. All Voices “بستر مدیریت بازخورد کارکنان” را به کارفرمایان ارائه می دهد ، از جمله یک خط تلفن که در آن کارگران می توانند نگرانی های خود را بدون ترس از انتقام جویی به مدیران اعلام کنند. استفاده از این سایت ها به طور معمول آسان ، رمزگذاری شده ، امن ، ناشناس است و گزینه هایی را برای انجام اقدامات ارائه می دهد.

شفافیت شرکت ها نیز به لطف سایت هایی مانند Glassdoor و گزارش های “بهترین مکان برای کار” است ، اما همه اینها به این معنا نیست که کارمندانی که تجربیات بدی دارند باید سکوت کنند.

مشاور محل کار ، بازپرس و وکیل سابق محاکمه تریسی A. پیرسون ، JD ، گفت که اگر کارگری معتقد باشد که با قلدری ، آزار و اذیت ، ارعاب ، تلافی یا تهدید مواجه شده است ، باید بلافاصله مشکل را گزارش کند. HR قرار است موضوع را بررسی کند یا برای بررسی به ارجاع دهد.

وی گفت: “هنگامی که شکایت دریافت شد ، کارگر از قصاص محافظت می شود.”

بسیاری از مردم با گزارش ندادن سریع به بدترین دشمن خود تبدیل می شوند و اجازه می دهند مدت طولانی ادامه یابد ، که می تواند تأثیرات مخربی بر سلامتی و شادی داشته باشد. من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم: این وظیفه یک سازمان است که یک محیط کار سالم و ایمن را فراهم کند ، اما اگر مسائل را نداند نمی تواند آنها را حل کند. با صحبت کردن بهتر از کارکنان محافظت می شود. “

دیدگاهتان را بنویسید