اریک آدامز آخرین دور صندوق های تطابق عمومی را رد کرد ، زیرا Sliwa تقریباً 700،000 دلار تضمین می کند


اریک آدامز ، رئیس منطقه بروکلین و نامزد دموکرات ها برای شهردار ، گامی غیرمعمول در کاهش آخرین دور صندوق های تطابق عمومی از هیئت مالی کمپین شهر برداشت. حریف جمهوریخواه او ، کورتیس اسلیوا ، در عین حال با ورود مسابقه به مرحله پایانی خود ، نزدیک به 700،000 دلار از بودجه عمومی خود را تأمین کرد.

تصمیم آدامز در حالی گرفته می شود که او همچنان در کارزار تبلیغاتی میلیون ها دلار از اسلیوا بهتر عمل می کند. در حالی که اسلیوا ، بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، از زمان ورود به مسابقه تقریباً 4 میلیون دلار داشته است ، آدامز 19 میلیون دلار صندوق جنگی جمع آوری کرده است و به نظر می رسد که خزانه خود را ادامه می دهد.

ایوان تیس ، مشاور ارشد و سخنگوی کمپین آدامز ، روز پنجشنبه در یک گردهمایی انتخاباتی به WNYC/Gothamist گفت: “جمع آوری کمک های مالی اریک بسیار موفقیت آمیز بوده است.” هیچ دلیلی برای هزینه پول مالیات دهندگان برای کمپین وجود ندارد. ما در عوض خود سرمایه گذاری خواهیم کرد. “

بیشتر بخوانید: تراز کردن زمینه بازی سیاسی: هیئت مالی کمپین توضیح داد

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد در انتخابات مقدماتی دموکرات در ژوئن ، به عنوان یکی از برترین های رقابت شناخته می شود ، در آخرین پرونده خود از 24 آگوست تا 27 سپتامبر 2 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. اما نام وی در روز پنجشنبه هنگامی که CFB عملاً برای اعلام آخرین دور از مشارکت هایی که از برنامه صندوق های تطبیق آژانس تهیه شده بود ، که محبوب ترین آنها برنامه 8 به 1 است ، ذکر نشد. بر اساس آن برنامه ، کمکهای کوچک دلار هشت برابر می شود.

در این دوره اخیر بیش از 3 میلیون دلار توزیع شد. در حالی که Sliwa یک بخش قابل توجهی دریافت کرد ، وکیل عمومی جومان ویلیامز-که در انتخابات مجدد شرکت می کند و همچنین در نظر دارد برای فرمانداری-بیشترین کمک مالی را با 959،000 دلار دریافت کرد.

در حالی که کمپین آدامز ادعا می کند که در این دوره اخیر 354،061 دلار جمع آوری کرده است ، مشخص نیست که CFB واقعاً چقدر مطابقت داشته است زیرا ادعاها تحت ممیزی هستند.

با اعلام امروز ، Sliwa بیش از 1.8 میلیون دلار پول نقد در دست دارد و Adams بیش از 7.5 میلیون دلار در دست دارد.

تیس گفت که بودجه رئیس جمهور بروکلین برای تبلیغات تلویزیونی بیشتر که پیش از انتخابات عمومی دوم نوامبر پخش می شود ، اختصاص می یابد. ستاد انتخاباتی آدامز روز دوشنبه اولین تبلیغ تلویزیونی عمومی خود را منتشر کرد که در آن آدامز از پیام خود مبنی بر کاهش جرم و جنایت به صحبت در مورد مادر فقیدش منحرف شد.

پرونده های کمپین نشان می دهد که وی مبلغی را صرف تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و چاپی و حداقل یک تبلیغ بیلبورد کرده است. راب کول ، سخنگوی کمپین Sliwa ، گفت که تبلیغات بیشتری منتشر خواهد شد.

اگرچه اسلیوا و آدامز از برنامه کمک مالی 8 به 1 برای تقویت کمپین های خود بهره مند شده اند ، اما آدامز تمایل زیادی به دریافت کمک های اهداکنندگان جیب های بزرگ پس از مقدماتی داشته است. در طول تابستان ، نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز به بخش اهداکنندگان ثروتمند حمله کرد و در جمع آوری کمک های مالی که توسط میلیاردرها جان کاتسیماتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ میزبانی شده بود ، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: تظاهرات کارگری و همپتونس سیریس: آیا اریک آدامز می تواند قهرمان و کارفرمای طبقه کارگر باشد؟

آدامز حتی با دریافت کمک های مالی از اهداکنندگان ثروتمند ، از ساختار فعلی مبارزاتش ابراز تاسف کرده است که اغلب برای جمع آوری کمک های مالی متمرکز است. در طول فصل مبارزات انتخاباتی ، آدامز فشار آورده است که کمپین های شهری آینده به طور انحصاری توسط CFB تأمین شود.

آدامز روز سه شنبه در نمایش برایان لرر گفت: “من هر دلار را برای برقراری صدها هزار تماس و جمع آوری کمک های مالی پس می دهم. هیچ کس از این امر در سیاست لذت نمی برد.” “اما در حال حاضر ، شما باید به تلویزیون بروید ، که میلیون ها دلار هزینه دارد ، تبلیغات رادیویی ، پرداخت هزینه برای کارکنان … این بخشی از این روند است.”

کول گفت که کمپین Sliwa عملیات عمومی را انجام می دهد و به طور متوسط ​​بیش از 100 دلار کمک دریافت می کند.

“ما کاندیدای مردم خواهیم بود. و [Adams] کول می گوید که کاندیدای لابی ها و کمک کنندگان صندوق های ریسک خواهد بود. “

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید