آیا تامالس سالم است؟ نکات سالم »شیوه زندگی سالم


اشتراک گذاری یک نگرانی است!

آیا در رستوران های مکزیک تامال دیده اید و فکر کرده اید آیا تامال سالم است؟ آیا آنها جایگزین سالمی برای همبرگر هستند؟ آیا ارزش پول دارند؟ خوب ، قبل از اینکه به پاسخ ها بپردازیم ، بیایید نگاهی گذرا به تامال بیاندازیم.

این یک ساندویچ نان بدون مخمر است که با پنیر ، سبزیجات ، سالسا و سایر مواد اضافی پر شده است. پرکن های سنتی شامل پنیر ، خامه ترش و چربی گوشت گاو یا گوشت گاو است.

پوسته یا به طور کامل خورده می شود یا به عنوان بشقاب استفاده می شود. معمولاً با سس کمی ترش رام کنید ، اما انواع ماجراجویانه تر می توانند از سس تند استفاده کنند ، اگرچه اکثر رستوران ها طیف وسیعی ندارند.

با این حال ، اگر می خواهیم کالری ها را حساب کنیم ، باید توجه داشته باشیم که دستور العمل های معتبر مکزیکی معمولاً حاوی چربی یا چربی و همچنین پنیر و خامه ترش هستند. بنابراین ، در حالی که درست است که از فست فود یا غذای منجمد سالم تر است ، نمی توانیم بگوییم که آنها از تامال های سنتی شما بهتر هستند.

با این حال ، اگر اصرار به خوردن آنها دارید ، کمی روغن زیتون یا روغن کانولا به آن اضافه کنید تا به پخش کمی چربی کمک کند. سایر جایگزین های سالم این غذای سنتی مکزیکی شامل تورتیلا گندم و کینوا است که کالری بسیار کمی دارند و حاوی مواد سالم هستند.

تامال چیست؟ آیا تامال ها سالم هستند؟

Tamale یک غذای مکزیکی بسیار گران قیمت است که خوب و تازه است. وقتی چیزی در مورد غذاهای مکزیکی نمی دانید ، تصور تامال سخت است.

تامال یک سنت دیرینه مکزیکی است که معمولاً به عنوان وعده اصلی غذایی برای شام یا صبحانه سرو می شود. تامال اگرچه اخیراً در ایالات متحده معرفی شده است ، اما به یک دسر تازه تبدیل شده است.

مواد تشکیل دهنده تامال شامل پوست ذرت ، گوشت ، نمک ، آب و روغن است. تاماله بسته به طعم و مزه دلخواه خود با نمک یا چیلی و سایر مواد مانند پنیر ، پیاز ، آرد ذرت ، تخم مرغ ، سوپ مرغ ، گوجه فرنگی ، گشنیز ، تورتیلا ذرت و پرکننده ها چاشنی می شود.

در اصل ، می توانید همه مواد را در قابلمه بریزید ، هم بزنید و سپس تامالی درست کنید. دو نوع تامال وجود دارد ، سیاه و سفید.

تامال غذای سالمی است زیرا برخلاف بیشتر ظروف منجمد ، از غذاهای کامل تهیه می شود. شما مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی دریافت می کنید و تن کالری و چربی مصرف نمی کنید.

تامالا بدون قطره ذرت یا گوشت گاو چیست؟

البته خود مهرها! پر کردن های زیادی از جمله گوشت خوک ، مرغ ، ماهی ، میگو ، سالسای انبه و چیلی ورد تند وجود دارد.

خلاق باشید و از آنچه می خواهید استفاده کنید. تامال ها کوچک ، خوشمزه ، سالم و آسان هستند ، بنابراین انتخاب خوبی است ، به ویژه برای کسانی که گوشت دوست دارند اما محصولات لبنی را دوست ندارند.

حقایقی در مورد تغذیه اهلی

در حالی که برخی به حقایق رژیم غذایی انواع غذاهای مکزیکی توجه کرده اند ، تامالا در نوع خود منحصر به فرد است و نباید فقط به دلیل شکل آن اشتباه گرفته شود.

اولین واقعیت این است که آیا تامال ها سالم هستند؟

آره! Tamale ، تهیه شده از خمیر یا ذرت ، معمولاً یک غذای گرم ، رنگارنگ و رضایت بخش است که از غذاهای سنتی بیشتر در ایالات متحده استراحت می کند.

این واقعیت که تامال ها پر هستند به این معنی است که آنها برای شما بهترین هستند. تامال داغ بدون داشتن چربی یا چربی بسیار رضایت بخش است ، که می تواند به طور کلی در غذاهای مکزیکی مشکل ایجاد کند ، و حتی بیشتر در تامال داغ.

منبع عالی فیبر

واقعیت دیگری که باید به آن توجه کرد این است که تامال ها به طور طبیعی غنی از فیبر هستند – بسیاری از آنها می توانند تا 50 گرم فیبر در هر وعده داشته باشند ، که آنها را به یکی از بالاترین فیبرهای غذایی موجود در رژیم غذایی آمریکای شمالی تبدیل می کند.

بسیاری از مصرف کنندگان درباره سالم بودن یا نبودن تامال ها گیج شده اند. در حالی که برخی آنها را غذاهای راحت می دانند ، برخی دیگر به حقایق تغذیه ای توجه می کنند و دلیلی برای مصرف غذاهای گرم و پر از ارزش که ارزش غذایی دیگری ندارند ، نمی بینند.

اگرچه تامال ممکن است سالم ترین غذای روی کره زمین نباشد ، اما استراحت خوبی را در برابر بسیاری از غذاهای ناسالم موجود در حال حاضر فراهم می کند.

چگونه می توان تمالی را در خانه درست کرد؟

این یکی از سوالاتی است که بسیاری از افرادی که در حال آگاهی بیشتر از سلامتی هستند می پرسند.

با غذاهای پرچرب و پرکالری که این روزها آمریکایی ها می خورند ، جای تعجب نیست که مردم به دنبال راه های جدیدی برای کاهش وزن و خوردن بهتر هستند. و یکی از روشهای جدید مورد استفاده آنها ساخت تمالی در خانه است.

در حالی که این مورد برای بسیاری از افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند یک امر غیر معمول نیست ، اما قبل از شروع به ساختن رام خود ، چند نکته را باید در نظر بگیرید.

اول از همه ، هنگام تلاش برای کاهش وزن ، باید میزان کالری موجود در غذا را در نظر بگیرید. اکثر مردم فقط به اندازه کافی غذا می خورند تا بتوانند زندگی خود را تأمین کنند ، اما برخی از افراد به دنبال راه های سالم برای جایگزینی غذاهای فست فودی هستند که خرید آنها بسیار گران است.

اگر شما در میان این جمعیت هستید ، تهیه تامی در خانه ممکن است تنها چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. با جایگزینی برخی از غذاهای فست فود خود با تامال های خانگی ، می توانید وزن خود را کاهش دهید در حالی که از برخی از غذاهایی که بیشتر دوست دارید لذت ببرید.

بنابراین ، هنگام پرسیدن این س “ال ، “چگونه می توان تمالی را در خانه درست کرد؟” شما باید تمام روش های مختلف استفاده از مواد تازه و سالم را که به راحتی می توانید در آشپزخانه خود پیدا کنید ، در نظر بگیرید.

تمالی به راحتی تهیه می شود و سالم است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد اولیه تازه و خام تهیه کنید و میان وعده را شروع کنید! اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید ، این راهی آسان برای افزودن تغذیه بدون صرف هزینه زیاد است.

آیا تامال برای کلسترول بالا مضر است؟

البته مشکل این است که رژیم غذایی پرچرب تقریباً برای هر چیز دیگری مضر است و این شامل قلب شما نیز می شود.

برخی از مردم ادعا می کنند که اگر شما به اندازه تامالا بخورید ، همان تأثیر را بر کلسترول شما خواهد داشت زیرا در تمالای معمولی چربی زیادی وجود دارد ، تفاوتی نخواهد کرد.

البته ، مصرف زیاد غذا می تواند کلسترول را افزایش دهد ، اما طرز تهیه حیوانات اهلی مخصوصاً برای سلامتی شما مضر است.

در حالی که رژیم کم کالری می تواند به کاهش وزن فرد کمک کند ، مشکل هنگام خوردن غذاهای حاوی چربی اشباع (علت کلسترول) ایجاد می شود.

حتی اگر فکر می کنید با خوردن این تامال های “سالم” سالم هستید ، آنها چربی زیادی را در یک بسته کوچک جمع می کنند و این چربی می تواند در عروق شما گیر کرده و باعث ایجاد پلاک شود که آنها را مسدود می کند.

در یک تامال معمولی چند کالری وجود دارد؟

تامال می تواند حدود 400 کالری یا کمی بیشتر از یک پیتزای متوسط ​​داشته باشد. در حال حاضر ، ممکن است این مقدار کالری زیادی به نظر نرسد ، اما همان سرخ کردن سیب زمینی کوچک در روغن است ، که تقریباً دو برابر کالری معمولی پیتزا کالری دارد.

بنابراین ، در واقع اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا می خواهید شریان های خود را تمیز نگه دارید ، باید با جایگزین سالم تری مانند تامالا بر پایه گندم بروید. در حالی که آنها هنوز کالری زیادی دارند ، شما به جای سیب زمینی ساده قدیمی ، غذای مغذی می خورید.

آنها نه تنها برای شما مفید هستند ، بلکه خوشمزه و کوچک هستند ، و آنها را جایگزین خوبی برای یک وعده غذایی یا یک وعده کامل می کند.

آیا تامالس برای بیماران دیابتی مضر است؟

این بحث هر بار که یک فرد مبتلا به دیابت سعی می کند از وعده غذایی حاوی ذرت یا غلات استفاده کند ، مهم نیست که بقیه وعده غذایی چقدر سالم است.

این افراد معمولاً در دهان خود دچار مشکل می شوند ، چه به دلیل کمبود بزاق یا ورزش مناسب و مراقبت از دندان.

پاسخ بستگی به این دارد که از چه کسی می پرسید. اگر این سال را از دوست یا معشوق خود بپرسید ، پاسخ روشنی وجود ندارد. اول ، ذرت به خودی خود برای بیماران دیابتی بد نیست. در واقع ، این یکی از بهترین غذاهایی است که می توانید بخورید.

برخی از مردم دریافتند که خوردن تامالی با فلفل ، سبزیجات ، پنیر یا میوه ، آن را جایگزین بسیار بهتری برای غذای فست فودی سنتی می کند که سرشار از کالری خالی و کم تغذیه است. از سوی دیگر ، کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند باید بدانند که افراد اهلی می توانند بهترین برنامه افزودنی برای کاهش وزن باشند.

با کاهش کالری و چربی ، بیماران مبتلا به دیابت می توانند به کاهش وزن برسند در حالی که عادات غذایی آنها یکسان است یا حتی افزایش می یابد. و از آنجا که تامال ها دارای مواد مغذی مختلف مانند پروتئین ، آهن ، کلسیم و پتاسیم هستند ، از دست دادن حتی مقدار کمی از وزن می تواند سلامت دیابتی ها را بهبود بخشد.

علاوه بر این ، غذاهای اهلی نیز بهترین راه برای شروع بچه ها به خوردن غذاهای سالم تر است. با تهیه یک وعده غذایی با آنها ، آنها می توانند مسیر زندگی سالم و رژیم غذایی خود را آغاز کنند.

آخرین افکار من

تامال سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و تغییر خوبی در مقایسه با فست فودهایی است که امروزه به آن عادت کرده ایم.

تمالی ، تهیه شده از آرد ذرت واقعی ، بخارپز شده و با نمک و سایر مواد مزه دار می شود تا نرم ، اسفنجی و خوشمزه شود. بسته بندی ها را می توان برای استفاده دوم استفاده کرد یا قبل از غذا دور انداخت.

Tamals حاوی مواد مغذی زیر است: ویتامین A ، B ، C و E ، نیاسین ، فسفر ، پتاسیم و آهن. برای بهترین نتیجه ، از روغنهای بدون کلسترول استفاده کنید ، زیرا روغنهای کلسترول بالا عروق شما را مسدود کرده و قلب شما را قوی تر کار می کند و احتمال حمله قلبی را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید